Sunday, January 16, 2011

კარები იკეტება

კარები იკეტება შემდეგი სადგური ღრმა ღელე კარების იქით რჩება ცხოვრება.

ეს არ არის ლექსი ეს არის დედისტყვნა.

რა უბედურებაა მაინც ეს ინეს იქით გასაქცევი როარმაქვს.

ყველას ყავს მეგობარი ზოგი ბათუმში ისვენებს ზოგი ქუთაისში ზოგი ყაზაბეგში ზოგი სვამს ზოგი ის ზოგი ეს.

რად შემქმენი ღმერთომე ამისთანა მარტოხელა ყლე რასმადგახარ რომადგახარ.

ებიჭო მე შვილი და ცოლი მინდოდა თან ცოლი ამისთანა კაპასი.

ბედნიერება მინდოდა მე. რატომ ვერ ვუგებ სხვა ადამიანებს. რატო ვიწყენ ყლესავით ყველასთან. ერთი ვნახე და ისიც იმიანი და მეც ამიანი. ამეებში ისე ჩამაყლევერო ვეღარ ვიცლი წესივრად იმისთვის.

ჩემნაირი ადამიანები მინდა მე. თანაც მდედრობითი. ცხოვრებარომ დავიტკბო ცოტა მაინც. იმიტომ კიარა რო ის მდედრობითი და ცოლი კარგად უგებენ ერთმანეთს დაპირიქით ცხოვრებას მიუგემურებენ ჩემი ცოლის დაყოლილი მეკაცეობის გადამკიდე.

რასმერჩი რომერჩითქვა რამე მაინც გამოდიოდეს ეგრე.

მერე სამოთხეში მომახვედრებ თუ რა.

შვილის ხმასდა იმასრო გავიგებ ყველაფერი დამავიწყდება თუ რა.

მადლი მოგახსენო ერთი ადამიანი რო დამანახე არსებობსო ეგეთი თურა.

სუიმედით ვიცხოვრო ამხელა კაცმა.

ფილმს გადავიღებ და მერე იქნება რამე ?

წიგნს დავწერ და მერე იქნება რამე ?

ან მაგ შენ ან იმ ეშმაკის ხელოვნურ ინტელექტს.

ყლეზე არ მკიდია ეხლამე ვიღაც კახას და მცირე ანდროს ჩემ გულისთვის რომ ენძრევათ სამსახურში?

ან ყლეზე არ მკიდია მამაჩემი მტყუანია თუ მართალი სამსახურში რომ ეჩხუბნენ ჩემს თუ მაგის გამო.

ტრაკში შეიტენე ეგეთი რეჟისორობა და ყველაფერი ღმერთო.

რაღა ყლედ მინდა ეგ ყველაფერი ცხოვრებაში თუ ხუთჯერაც არ ვყოფილვარ ბედნიერი ისიც ორ წელიწადში ერთხელ და ეგეც დამადლებული თვითოზე თვითო დღით.

სუ მძღნერია ეგ შენი ყველაფერი.

მონსტრი მგონია უკვე ჩემი თავი.

თუ არსებობ და მითუმეტეს სამოთხე გაქვს შექმნილი და მითუმეტეს ასე რო მაცხოვრებ თუ სამოთხისთვის მამზადებ მაგარი ყლე ხარ.

თუ ვაბშე არ არსებობ კიდე მაშინ სუდამნძრევია და ეგ არი მე მარტომ რა უნდა ვუშველო ჩემ თავს.

მერე დამაკოჭლებ ან დამახეიბრებ და აგერ ნებისყოფა თუ არ გქონდა ეხლა ზიხარ და ბარემ წერეო.

მაგ შემთხვევაში თავს მოვიკლავ ბოზიშვილივიყო. და მერე თუ სამოთხეც გაქვს გახსნილი გეტყვი შემიშვი შეყლეოთქო დაწესით ნამუსი თუ გაქვს...

ახლარო გამიციე ვითომ წელი შიგხოარგაქ ეგღა მინდოდა? ვერ მითხარი არჩაიცვა მარტოეგ საწვიმარი ოფლი იცის დამერე დაგიბერავსო.

ან ეს ხვალისთვის რატომ მაქვს გასამზადებელი პროგრამა. ან რატომ არცერთ ადამიანს არვუყვარვარ.

კიდე ის არ მითხრა ეგ შვილი უნდა გამიზარდო და იგი უნდა გამოვიდეს რამეო შენხელში.

ბევს ვითხოვ დამაგიტო ვარ ასე ვითომ. მოგიტყან ეგშენი უინტერესო ადამიანების ფარა.

No comments:

Post a Comment